Kontakt s námi si zasloužíte

Vsaďte na Deserved.

Vsaďte na Deserved.

Připraveni posunout svůj digitální marketing na novou úroveň? Ozvěte se nám.

Připraveni posunout svůj digitální marketing na novou úroveň? Ozvěte se nám.

Připraveni posunout svůj digitální marketing na novou úroveň? Ozvěte se nám.

Spokojenost našich klientů

Jaká služba vás nejvíce zajímá?

Aktuální investice do marketingové reklamy?

Odesláním souhlasíte s našimi terms & conditions.

Zasloužíte si vědět, do čeho jdete.

Průběh spolupráce
krok za krokem

Bod 0: Dáme si kávu nebo čaj a zjistíme, jestli si zasloužíme vaši pozornost. Až si potřeseme rukou, bude se dít následující.

- Uděláme audit vašich byznysových a digitálních aktivit, používaným formátů i kampaní. - Vžijeme se do vašich potřeb a pochopíme vaše cíle. - Seznámíme se s vašimi zákazníky a konkurencí. - Zamyslíme se, před jakými výzvami stojíte a jak je spolu vyřešíme. - Dáme expertní doporučení, jak začít a postupovat. - U všech bodů vezmeme v potaz vaše cíle, plány a v neposlední řadě i budget.

Bod 1: Navrhneme strategii, která bude odrážet vaše záměry a cíle.

- Určíme si KPI a priority. - Naladíme výkonnostní kampaně s optimalizací na vytyčené cíle. - Řekneme si, jak budeme kampaně měřit. - Zařídíme, že vás uvidí ti správní lidé. - Poradíme a pomůžeme. - Když vás něco překvapí, hned si vše vysvětlíme.

Bod 2: Budeme se o váš byznys starat jako o vlastní.

- Připravíme vám „data-driven“ copy i grafiku nabité kreativitou. - Pokud už nějaký obsah máte, vezmeme ho do hry. - Nasadíme kampaně, u kterých budeme...optimalizovat, experimentovat, vylepšovat. - Nic nenecháme jen tak ležet.

Bod 3: Zjistíme, jak si vedeme a upravíme, co bude třeba.

- Posbíráme data, která společně zanalyzujeme a zasadíme do kontextu. - Srozumitelně a přehledně. s námi se ve zbytečných číslech topit nebudete. - Když to bude perfektní, oslavíme to. - Když ne, poučíme se a naplánujeme potřebné kroky.

Bod 4: Opakování. Proces začneme pěkně od bodu #1.

- Vyoráme, co nefunguje nebo už není aktuální a zasejeme nové části strategie. - Neustále vám budeme ukazovat, kam můžete růst.

Zasloužíte si vědět, do čeho jdete.

Průběh spolupráce
krok za krokem

Bod 0: Dáme si kávu nebo čaj a zjistíme, jestli si zasloužíme vaši pozornost. Až si potřeseme rukou, bude se dít následující.

- Uděláme audit vašich byznysových a digitálních aktivit, používaným formátů i kampaní. - Vžijeme se do vašich potřeb a pochopíme vaše cíle. - Seznámíme se s vašimi zákazníky a konkurencí. - Zamyslíme se, před jakými výzvami stojíte a jak je spolu vyřešíme. - Dáme expertní doporučení, jak začít a postupovat. - U všech bodů vezmeme v potaz vaše cíle, plány a v neposlední řadě i budget.

Bod 1: Navrhneme strategii, která bude odrážet vaše záměry a cíle.

- Určíme si KPI a priority. - Naladíme výkonnostní kampaně s optimalizací na vytyčené cíle. - Řekneme si, jak budeme kampaně měřit. - Zařídíme, že vás uvidí ti správní lidé. - Poradíme a pomůžeme. - Když vás něco překvapí, hned si vše vysvětlíme.

Bod 2: Budeme se o váš byznys starat jako o vlastní.

- Připravíme vám „data-driven“ copy i grafiku nabité kreativitou. - Pokud už nějaký obsah máte, vezmeme ho do hry. - Nasadíme kampaně, u kterých budeme...optimalizovat, experimentovat, vylepšovat. - Nic nenecháme jen tak ležet.

Bod 3: Zjistíme, jak si vedeme a upravíme, co bude třeba.

- Posbíráme data, která společně zanalyzujeme a zasadíme do kontextu. - Srozumitelně a přehledně. s námi se ve zbytečných číslech topit nebudete. - Když to bude perfektní, oslavíme to. - Když ne, poučíme se a naplánujeme potřebné kroky.

Bod 4: Opakování. Proces začneme pěkně od bodu #1.

- Vyoráme, co nefunguje nebo už není aktuální a zasejeme nové části strategie. - Neustále vám budeme ukazovat, kam můžete růst.

Zasloužíte si vědět, do čeho jdete.

Průběh spolupráce
krok za krokem

Bod 0: Dáme si kávu nebo čaj a zjistíme, jestli si zasloužíme vaši pozornost. Až si potřeseme rukou, bude se dít následující.

- Uděláme audit vašich byznysových a digitálních aktivit, používaným formátů i kampaní. - Vžijeme se do vašich potřeb a pochopíme vaše cíle. - Seznámíme se s vašimi zákazníky a konkurencí. - Zamyslíme se, před jakými výzvami stojíte a jak je spolu vyřešíme. - Dáme expertní doporučení, jak začít a postupovat. - U všech bodů vezmeme v potaz vaše cíle, plány a v neposlední řadě i budget.

Bod 1: Navrhneme strategii, která bude odrážet vaše záměry a cíle.

- Určíme si KPI a priority. - Naladíme výkonnostní kampaně s optimalizací na vytyčené cíle. - Řekneme si, jak budeme kampaně měřit. - Zařídíme, že vás uvidí ti správní lidé. - Poradíme a pomůžeme. - Když vás něco překvapí, hned si vše vysvětlíme.

Bod 2: Budeme se o váš byznys starat jako o vlastní.

- Připravíme vám „data-driven“ copy i grafiku nabité kreativitou. - Pokud už nějaký obsah máte, vezmeme ho do hry. - Nasadíme kampaně, u kterých budeme...optimalizovat, experimentovat, vylepšovat. - Nic nenecháme jen tak ležet.

Bod 3: Zjistíme, jak si vedeme a upravíme, co bude třeba.

- Posbíráme data, která společně zanalyzujeme a zasadíme do kontextu. - Srozumitelně a přehledně. s námi se ve zbytečných číslech topit nebudete. - Když to bude perfektní, oslavíme to. - Když ne, poučíme se a naplánujeme potřebné kroky.

Bod 4: Opakování. Proces začneme pěkně od bodu #1.

- Vyoráme, co nefunguje nebo už není aktuální a zasejeme nové části strategie. - Neustále vám budeme ukazovat, kam můžete růst.